De csak azért, mert csak úgy blöffre főztem és nem néztem utána, hogy ez melyik, de Airnold majd tuti megaszongya. Ugye? :)

Hogy is csináltam... fogtam hagymát pirítottam oliva olajon, raktam bele egy kevéske erős pistát, majd beledobtam egy konzerv paradicsomot (roma, nagyon jó minőségű a cucc), szétnyomkodtam az egész paradicsomokat a fakanállal, majd megfűszereztem: bors, kakukkfű és oregánó ment bele kellemes mennyiségben, de semmiképpen sem túl sok! ;)

Miközben hagytam rottyanni a paradicsomot a fűszerekkel, közben - szintén olvia olajon - nekiálltam pirítani a darált húst. A mennyiségről igazából fogalmam sincs, mert nagyon ránézésre főztem, "3 főre egy finom vacsorát". Szépen lassan kezdtem a pirítást, közben megborsoztam, dobtam rá nem sok vegetát (tudom, tudom, kövezzetek meg ha akartok), majd meghintettem egy kis koriánderrel is. Kicsit összekevertem őket, hogy keveredjenek a finom ízek, majd reszeltem rá 3 gerezd fokhagymát. Összekeverés, teljesen lepirítás majd a paradicsomszószba vele.

Akkor itt vettem észre, hogy kicsit kevés lesz a paradicsom a húshoz, így belenyomtam egy üveg sűrített paradicsomot (aranyfácán híjján egy 24%-os lengyel cuccot nyomtam bele, nagyon állati a cucc ;)) és szépen összekevertem őket. Hagytam felrottyanni ismét, addig pedig egy fél doboz gombát felkockáztam (najó a nejem, de csak mert meg akarta hámozni, így ráhagytam :D) és ment bele. Ezt így kb. 1 óra hosszát főztem és szépen közben kifőtt a durum makaróni tészta is. Gusztán tálalva, jó étvágyat mindenkinek! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://kotyvasz.blog.hu/api/trackback/id/tr721552645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Airnold · http://volvosagok.blog.hu/ 2009.11.26. 12:37:53

Gőzöm sincs, mi ez, de jól hangzik. :D
süti beállítások módosítása